Μετατροπέας φόρτισης VCC 2424-25 Li

533,90 €
με ΦΠΑ
323/453

Παραγγελία (Παράδοση 10-15 ημέρες)

Πληρωμή και σε 5 άτοκες δόσεις

Ποσότητα

Κατηγορίες :

Μετασχηματιστές
Βάρος
1.63 kg
Διαστάσεις (Μήκος)
30 cm
Διαστάσεις (Ύψος)
16 cm
Διαστάσεις (Βάθος)
8 cm
Ρεύμα φόρτισης
25 A
Διαστ. (Ύψος)
7,4
Διαστ. (Βάθος)
13,9
Διαστ. (Πλάτος)
28
Έξτρα κείμενο
Nominal Voltage
24 V
Peak Power
800 W
Κατηγορίες
Μετασχηματιστές
Μικτό βάρος
1,74 kg
Μετάφραση από την Google Αρχικό κείμενο
Ο πλήρως αυτόματος μετατροπέας φόρτισης μπαταριών για μπαταρίες LiFePO4 σε ειδικά οχήματα, αυτοκινούμενα υψηλής ποιότητας και σε σκάφη αναπτύχθηκε σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα πρότυπα για τη φόρτιση μπαταριών τροφοδοσίας σε τεχνολογία λιθίου LiFePO4 κατά την οδήγηση. Σε αντίθεση με τα συμβατικά ρελέ αποκοπής, ο μετατροπέας φόρτισης προσαρμόζει αυτόματα την τάση φόρτισης στις απώλειες στις γραμμές τροφοδοσίας και στις κυμαινόμενες τάσεις της μπαταρίας. Με τάση εισόδου 24 V, είναι ακόμη δυνατή η φόρτιση της μπαταρίας τροφοδοσίας 12 V χωρίς επιπλέον εναλλάκτη. Ο μετατροπέας φόρτισης εγγυάται την υψηλή ποιότητα φόρτισης της μπαταρίας των φορτιστών VOTRONIC ακόμα και κατά την οδήγηση. Ο έξυπνος έλεγχος φόρτισης μικροεπεξεργαστή με χαρακτηριστικά φόρτισης "IU1oU2oU3" επιτρέπει τη γρήγορη και απαλή πλήρη φόρτιση και την επακόλουθη διατήρηση φόρτισης 100% των μπαταριών από οποιαδήποτε κατάσταση φόρτισης. Ταυτόχρονα, μπορούν επίσης να τροφοδοτηθούν παράλληλα συνδεδεμένοι καταναλωτές 12 V και η υπερφόρτιση των μπαταριών αποτρέπεται αξιόπιστα, ακόμη και σε εξαιρετικά μεγάλους χρόνους ταξιδιού. Οι μετατροπείς φόρτισης χαρακτηρίζονται από τη συμπαγή σχεδίασή τους, το χαμηλό τους βάρος (τεχνολογία λειτουργίας διακόπτη υψηλής συχνότητας) και τα ισχυρά εξαρτήματα ισχύος τους. Αυτό εξασφαλίζει πλήρη ισχύ φόρτισης ακόμη και με μακριά καλώδια φόρτισης και έντονες διακυμάνσεις τάσης στη μπαταρία της μίζας, για παράδειγμα σε οχήματα που συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6. Η τάση φόρτισης είναι απαλλαγμένη από κορυφές και ρυθμίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι μπαταρίες να μην μπορούν να υπερφορτιστούν. Πλήρως αυτόματη λειτουργία μέσω εισόδου μεταγωγής (ανάφλεξη, λειτουργία κινητήρα, D+) και έλεγχος τάσης Ο αυτόματος, ρυθμιζόμενος έλεγχος ισχύος επιτρέπει τη φόρτιση κατά προτεραιότητα της μπαταρίας της μίζας από τον εναλλάκτη σε περίπτωση υπερφόρτωσης του δικτύου του οχήματος, διασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσης εκκίνησης. Καμία εκφόρτιση (τρέχον 0.000 A) των μπαταριών κατά την αναμονή ή όταν ο μετατροπέας φόρτισης είναι απενεργοποιημένος Παράλληλη λειτουργία και λειτουργία buffer: Η μπαταρία συνεχίζει να φορτίζεται ή διατηρείται πλήρως φορτισμένη εάν χρησιμοποιείται ταυτόχρονα. Ο μετατροπέας φόρτισης υπολογίζει αυτόματα και παρακολουθεί τη ρύθμιση των χρόνων φόρτισης. Φόρτιση χωρίς παρακολούθηση: προστασία από υπερφόρτωση, υπερθέρμανση, υπέρταση, βραχυκύκλωμα, αντιστροφή πολικότητας στην έξοδο, δυσλειτουργία και επαναφόρτιση μπαταρίας μέσω ηλεκτρονικής διακοπής έως την πλήρη αποσύνδεση του μετατροπέα φόρτισης και της μπαταρίας μέσω ενσωματωμένης ασφάλειας διακόπτες. Γαλβανική απομόνωση μεταξύ εισόδου και εξόδου: απόλυτος διαχωρισμός των κυκλωμάτων της μπαταρίας ακόμη και σε περίπτωση σφάλματος, σημαντικός για μικτά συστήματα 12 V/24 V, αποτρέπει ανεπιθύμητες αντίστροφες εκφορτίσεις και καταστέλλει τις παρεμβολές στο ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος. Αντιστάθμιση καλωδίου φόρτισης: οι απώλειες τάσης στα καλώδια φόρτισης αντισταθμίζονται αυτόματα. Ενσωματωμένο ενσωματωμένο φίλτρο τροφοδοσίας: απρόσκοπτη παράλληλη λειτουργία με ηλιακά συστήματα, αιολικές γεννήτριες και βενζίνη, φορτιστές κ.λπ. σε μία μπαταρία Η παρακολούθηση θερμοκρασίας και η ρύθμιση φόρτισης από τον αισθητήρα θερμοκρασίας μπαταρίας (322/898), επιτρέπει τη λειτουργία φόρτισης ακόμη και εκτός των συνιστώμενων θερμοκρασιών μπαταρίας LiFePO4 κάτω από 5 °C και πάνω από 35 °C.

The fully automatic battery charging converter for LiFePO4 batteries in special vehicles, high-quality motorhomes and in on boats was developed according to the latest standards for charging supply batteries in lithium LiFePO4 technology while driving.

In contrast to conventional cut-off relays, the charging converter automatically adapts the charging voltage to losses on the supply lines and fluctuating battery voltages. With a 24 V input voltage, it is even possible to charge the 12 V supply battery without an additional alternator.

The charging converter guarantees the high quality of battery charging of the VOTRONIC chargers even while driving. The intelligent microprocessor charge control with "IU1oU2oU3" charging characteristics enables fast and gentle full charging and subsequent 100 % charge retention of the batteries from any state of charge.

At the same time, 12 V consumers connected in parallel can also be supplied and overcharging of the batteries is reliably prevented, even during extremely long journey times.

The charging converters are characterised by their compact design, their low weight (high-frequency switch-mode technology) and their powerfully dimensioned power components. This ensures full charging power even with long charging cables and strong voltage fluctuations on the starter battery, for example in vehicles that comply with the Euro 6 standard.

  • The charging voltage is free of peaks and regulated in such a way that the batteries cannot overcharge.
  • Fully automatic operation via switching input (ignition, engine running, D+) and voltage control
  • The automatic, adjustable power control enables priority charging of the starter battery by the alternator in the event of an overloaded vehicle network, thus ensuring immediate starting capability.
  • No discharge (current 0.000 A) of the batteries during standby or when the charging converter is switched off
  • Parallel and buffer operation: The battery continues to be charged or is kept fully charged if it is used at the same time. The charging converter automatically calculates and monitors the adjustment of the charging times.
  • Monitoring-free charging: protection against overload, overheating, overvoltage, short circuit, polarity reversal at the output, malfunction and battery back-discharge through electronic cut-off up to complete disconnection of the charging converter and battery by means of built-in safety switches.
  • Galvanic isolation between input and output: absolute separation of the battery circuits even in the event of a fault, important for 12 V/24 V mixed systems, prevents unwanted reverse discharges and suppresses interference in the vehicle electrical system.
  • Charging cable compensation: voltage losses on the charging cables are automatically compensated for.
  • Built-in on-board power supply filter: trouble-free parallel operation with solar systems, wind and petrol generators, mains chargers etc. on one battery
  • Temperature monitoring and charge adjustment by battery temperature sensor (322/898), enables charging operation even outside the recommended LiFePO4 battery temperatures below 5 °C and above 35 °C.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

10 προϊόντα της ίδιας κατηγορίας