Votronic D+ Simulator Pro 12/24 V

99,20 €
με ΦΠΑ
323/457

Παραγγελία (Παράδοση 10-15 ημέρες)

Ποσότητα

Κατηγορίες :

Διάφορα
Βάρος
20 g
Χρώμα
Μαύρο
Μήκος Καλωδίου
2 m
Διαστ. (Ύψος)
4,3
Διαστ. (Βάθος)
2,5
Διαστ. (Πλάτος)
2,5
Έξτρα κείμενο
Nominal Voltage
12 V, 24 V
IP Protection class
IP64
Κατηγορίες
Διάφορα
Μικτό βάρος
110 g
Μετάφραση από την Google Αρχικό κείμενο
Σε νεότερα οχήματα (Euro 6), η προσομοίωση του σήματος D+ με ελεγχόμενη τάση συχνά δεν είναι πλέον δυνατή λόγω των βελτιστοποιημένων ενεργειακά χειριστηρίων του εναλλάκτη. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το νέο VOTRONIC D+ Simulator PRO. Λειτουργεί ανεξάρτητα από τη λειτουργία φόρτισης του εναλλάκτη, καθώς παράγει το σήμα αναγνωρίζοντας τους κραδασμούς του κινητήρα που λειτουργεί. Επομένως, είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους οχημάτων όλων των ετών μοντέλου. Το νέο D+ Simulator Pro έχει ρυθμιζόμενη καθυστέρηση απενεργοποίησης για να γεφυρώνει τις φάσεις εκκίνησης-σταματήματος (π.χ. στα φανάρια) ή κατά τη διάρκεια του stop-and-go (π.χ. σε κυκλοφοριακή συμφόρηση). Επιπλέον, ένα ενσωματωμένο μόνιτορ τάσης φόρτισης αποτρέπει την ακούσια ενεργοποίηση σε περίπτωση εξωτερικών κραδασμών, π.χ. κατά τη διάρκεια ταξιδιών με φέρι. Το VOTRONIC D+ Simulator Pro παράγει το σήμα ελέγχου αναγνωρίζοντας τους κραδασμούς του κινητήρα που λειτουργεί. Λειτουργεί πλήρως αυτόματα και ανεξάρτητα από τη λειτουργία φόρτισης του εναλλάκτη και επομένως είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για οχήματα που διαθέτουν σύστημα διαχείρισης εναλλάκτη. Αυτά μπορεί να είναι οχήματα που συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6, για παράδειγμα. Με τη χαμηλή κατανάλωση ρεύματος κάτω από 3 mA, πληροί τις απαιτήσεις του DIN EN 13976. Λεπτομέριες Έξοδος μεταγωγής: μέγ. 0,3 A (+ μεταγωγή, προστασία υπερφόρτωσης και βραχυκύκλωμα) Καθυστέρηση ενεργοποίησης περίπου. 4 δευτερόλεπτα για να αποφευχθεί η εσφαλμένη ενεργοποίηση Ρυθμιζόμενη, πρόσθετη παρακολούθηση τάσης και καθυστέρηση απενεργοποίησης Ένδειξη της κατάστασης της συσκευής μέσω LED τριών χρωμάτων Χαμηλή κατανάλωση ενέργειας Κατάλληλο για συστήματα 12 V και 24 V Έξοδος μεταγωγής: + μεταγωγή, μέγ. 300 mA ... 5 λεπτά Καθυστέρηση ενεργοποίησης/απενεργοποίησης: 4 s/10 s Ιδιοκατανάλωση: < 3 mA Διαστάσεις (κύλινδρος): 43 x 25 mm (καλώδιο σύνδεσης 2 m) Σήμα δοκιμής: CE, E-test (Οδηγίες EMC/οχήματος)

In newer vehicles (Euro 6), voltage-controlled simulation of the D+ signal is often no longer possible due to the energy-optimised alternator controls. This is where the new VOTRONIC D+ Simulator PRO comes into play. It works independently of the alternator's charging mode, as it generates the signal by recognising the vibrations of the running engine. It is therefore suitable for all vehicle types of all model years. The new D+ Simulator Pro has an adjustable switch-off delay to bridge start-stop phases (e.g. at traffic lights) or during stop-and-go (e.g. in traffic jams). In addition, a built-in charging voltage monitor prevents unintentional activation in the event of external vibrations, e.g. during ferry journeys.

The VOTRONIC D+ Simulator Pro generates the control signal by recognising the vibrations of the running engine. It works fully automatically and independently of the alternator's charging mode and is therefore particularly suitable for vehicles that have an alternator management system. These can be vehicles complying with the Euro 6 standard, for example. With its low current consumption of less than 3 mA, it fulfils the requirements of DIN EN 13976.

Details

  • Switching output: max. 0.3 A (+ switching, overload-proof and short-circuit-proof)
  • Switch-on delay approx. 4 seconds to prevent incorrect activation
  • Adjustable, additional voltage monitoring and switch-off delay
  • Display of device status via three-colour LED
  • Low power consumption
  • Suitable for 12 V and 24 V systems
  • Switching output: + switching, max. 300 mA ... 5 min
  • Switching delay on/off: 4 s/10 s
  • Self-consumption: < 3 mA
  • Dimensions (cylinder): 43 x 25 mm (2 m connection cable)
  • Test mark: CE, E-test (EMC/vehicle directives)

10 προϊόντα της ίδιας κατηγορίας