Μετάφραση από την Google
Αρχικό κείμενο
Εάν οι πρόσθετοι καταναλωτές πρόκειται να ενεργοποιηθούν μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί (ο εναλλάκτης παρέχει ρεύμα) ή εάν η μπαταρία RV πρόκειται να φορτιστεί βέλτιστα μέσω ενός μετατροπέα φόρτισης κατά την οδήγηση, η επαφή D+ του εναλλάκτη χρησιμοποιείται συνήθως για έλεγχο. Ωστόσο, αυτή η επαφή συχνά δεν είναι προσβάσιμη στο όχημα ή δεν υπάρχει πλέον σε νεότερους εναλλάκτες. Εδώ μπορεί να βοηθήσει ο προσομοιωτής VOTRONIC D+. Παράγει ένα σήμα ελεγχόμενης τάσης (π.χ. από τη μπαταρία εκκίνησης) για ένα ρελέ (διακοπής) ή έναν μετατροπέα φόρτισης. Άλλες πιθανές εφαρμογές περιλαμβάνουν τον έλεγχο πρόσθετων καταναλωτών που θα πρέπει να ενεργοποιούνται μόνο όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη, όπως η ενεργοποίηση ενός συστήματος κλιματισμού κατά την οδήγηση ή η αλλαγή ενός ψυγείου, ψύξης ή θέρμανσης σε λειτουργία ενσωματωμένη στα 12 V. Η έξυπνη αξιολόγηση της τάσης των ορίων μεταγωγής αποτρέπει τη λανθασμένη ενεργοποίηση σε περίπτωση πτώσης ή αιχμής τάσης. Η δυναμική ανίχνευση κατωφλίου αποτρέπει επίσης την ταλάντωση γύρω από τα σημεία μεταγωγής κατά την εναλλαγή πολύ μεγάλων φορτίων. Η κατάσταση μεταγωγής υποδεικνύεται από ένα LED. Η σύνδεση γίνεται στην πίσω θήκη ακροδεκτών χρησιμοποιώντας βιδωτή υποδοχή. Η έξοδος μεταγωγής μπορεί να φορτωθεί με 12 V/0,5 A, είναι ανθεκτική σε βραχυκύκλωμα και υπερφόρτωση και είναι τύπου PNP, θετική έξοδος, φορτίο στην πλευρά του εδάφους. Στη θαλάσσια έκδοση, ειδικές συσκευές είναι επιπλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρονικά που προστατεύονται από την υγρασία. Λεπτομέριες Έξοδος μεταγωγής: 12 V/max. 1,0 Α Όρια ενεργοποίησης/απενεργοποίησης: 13,7 V/13,0 V Κατανάλωση ισχύος: < 1/< 7 mA Σήμα δοκιμής: CE, E-test (Οδηγία EMC/οχήματος)
If additional consumers are only to be switched on when the engine is running (the alternator supplies current) or if the RV battery is to be optimally charged via a charging converter while driving, the D+ contact of the alternator is usually used for control.
However, this contact is often not accessible in the vehicle or is no longer present in newer alternators. This is where the VOTRONIC D+ simulator can help. It generates a voltage-controlled signal (e.g. from the starter battery) for a (cut-off) relay or a charging converter.
Other possible applications include the control of additional consumers that should only be activated when the battery is sufficiently charged, such as switching on an air conditioning system while driving or switching a refrigerator, cooling or heating box to 12 V on-board operation.
Intelligent voltage evaluation of the switching thresholds prevents incorrect activation in the event of voltage dips or peaks. Dynamic threshold detection also prevents oscillation around the switching points when switching very large loads.
The switching status is indicated by an LED. The connection is made in the rear terminal compartment using a plug-in screw terminal. The switching output can be loaded with 12 V/0.5 A, is short-circuit and overload-proof and is of the PNP type, positive output, load on the ground side.
In the marine version, special devices are additionally equipped with moisture-protected electronics.
Details
- Switching output: 12 V/max. 1.0 A
- Switching thresholds on/off: 13.7 V/13.0 V
- Power consumption: < 1/< 7 mA
- Test mark: CE, E-test (EMC/vehicle directive)